Діти-випускники мають добрі потенційні можливості
в галузі розвитку пізнавальних процесів, у них сформовані навички навчальної
діяльності. Більшість вихованців мають достатній рівень саморегуляції і
самостійності, уміють слухати і виконувати вказівки дорослого, контролювати
себе, оцінювати свої відповіді й відповіді однолітків.
Загальна
картина вказує на позитивну динаміку
пізнавальних процесів та на достатній рівень сформованості психічних процесів, як умови подальшого навчання у школі усіх дітей, що
досягли 6- річного віку .Але, батьки 11 дітей, керуючись правом самостійно
обирати вік вступу дитини до школи , подовжують перебування своїх дітей у закладі до досягнення ними 7-річного віку.
Основним завданням вчителя-логопеда Кемаєвої О.М. було усунення
мовленнєвих дефектів у дітей та
пропаганда логопедичних знань серед педагогів і батьків. До складу
логопедичної групи на 01.09.12 увійшло
18 вихованців середнього та старшого дошкільного віку , 12 з яких мали мовні вади.
Формою організації навчально-корекційної роботи були групові та
індивідуальні заняття. Для подолання вад
звуковимови вчитель-логопед
результативно використовувала артикуляційну гімнастику, дидактичні та
розвивальні ігри, елементи логоритміки
та роботу з комп’ютером . За
результатами аналізу логопеда Кемаєвої О.М. на кінець навчального року:
-
у двох дітей
виправлено мовні вади,
-
у однієї - залишилися елементи зального порушення мови ,
-
дев’ять - мають значне поліпшення мовлення, але
потребують подальшої логопедичної допомоги.
Оцінюючи особисті досягнення кожного вихованця, для виявлення рівня найближчого
розвитку та виявлення рівня засвоєння дітьми Базової
програми «Я у Світі», а
вихованцями старшого віку програми «Впевнений старт», вихователі тричі на рік (вересень, січень, травень)
проводять діагностику та заносять її показники до «Табелю успіху
дітей».(результати наведені у таблиці №1) За їх результатами, рівень оволодіння дітьми програмою на рівні. 98%. Низькі
у порівнянні з іншими групами
показники мовленнєвого та логіко-математичного розвитку у гр..№2 спричинені особливостями розвитку дітей логопедичної групи. Тому 2-є дітей, що досягли 6-річного віку за
рекомендаціями логопеда, вихователів групи, висновками міської ПМПК та бажанням батьків подовжуть
перебування у логопедичній групі ще на
один рік, до 7-річного віку.
|