Субота, 21.06.2025, 12:24
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Міський методичний кабінет з питань освіти Дружківської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Всего ответов: 337
Пошук

Сто відсотків

Володіння ІКТ – 100%

Підсумки навчання вчителів основам ІКТ в рамках Державної цільової програми «Сто відсотків»


На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 «Про затвердження Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року», наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України № 931 від 03.08.2011 «Про затвердження Плану заходів Державної цільової програми впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів інформаційно-комунікаційних технологій «Сто відсотків» на період до 2015 року» управлінням освіти і науки облдержадміністрації спільно з обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти було організовано навчання вчителів основам ІКТ.

Проведено аудит якості і кількості навченості педагогів з основ інформаційно-комунікаційних технологій в навчальних закладах. Станом на 15.12.2011 рік педагоги 735 навчальних закладів області першими стовідсотково пройшли навчання з основ ІКТ.  565 керівників УО, керівників методичних служб, методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), директорів, вчителів навчальних закладів взяли активну участь в організації та навчанні педагогів з основ ІКТ.

Станом на 30 грудня 2011 року рівень володіння основами ІКТ:

  • працівниками управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації і Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти – 100%;
  • педагогами загальноосвітніх навчальних закладів області - 100%.


Лист № 582/02 від 05.12.2011 р. Про проведення установчого семінару «Вчителі в онлайні»

Інформація про підсумковий звіт проекту "100 відсотків ІКТ" (алгоритм здачі проекту, форми звітності).


Викликом часу є запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій. Без використання ІКТ не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
Кожен учитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності та рівня своєї кваліфікації, повинен уміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
З початком комп’ютеризації навчальних закладів проводилася підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалося:

 

  •     під час навчання в педагогічних навчальних закладах;
  •     на курсах підвищення кваліфікації;
  •     через самоосвіту;
  •     через курси міжнародних ІТ-корпорацій.


З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння освітянами до кінця 2011 року основами інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені на Всеукраїнській естафеті "Нові горизонти української школи": вчитель – вчитель, школа – школа, учень – вчитель.

Додатки до листа від 22.09.11
Додаток №1 - Аналіз педагогічних кадрів
Додаток №2 - Заявка на проходження майстер-класу вчителями інформатики

Методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій
Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.
З початком комп'ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось:

  •     під час навчання в педагогічних навчальних закладах;
  •     під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;
  •     шляхом самоосвіти;
  •     шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.

З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи": вчитель – вчитель, школа – школа, учень – вчитель.

Донецький облІППО пропонує:

  • надати перевагу таким формам оволодіння вчителями основ інформаційно-комунікаційних технологій, як корпоративні курси підвищення кваліфікації та вчитель-вчитель;
  • активізувати діяльність тренерів, які раніше були підготовлені за програмами «Цифрові технології», курсів Intel «Навчання для майбутнього», «Шлях до успіху».

Одним із завдань методичної служби всіх рівнів є широкомасштабне впровадження у навчально-виховний процес ІКТ та координація діяльності з цього питання.
На виконання пункту 3.18 наказу МОНмолодьспорт від 11.05.11 №436 "Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року" листа МОНмолодьспорт №1/9-493 від 24.06.11 року щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій щодо стовідсоткового оволодіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів основ інформаційно-комунікаційних технологій до кінця 2011 р, листа МОНмолодьспорт №1/9-493 від 24.06.11 року щодо організації навчання вчителів з використання інформаційно-комунікаційних технологій та листа Донецького облІППО від 12.08.2011 р. № 384/02 методичним службам рекомендуємо:

 

  1.  Провести аналіз рівня володіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів основ інформаційно-комунікаційних технологій за формою Додаток № 1 - Аналіз педагогічних кадрів.
  2.  Провести тестування в загальноосвітніх навчальних закладах для визначення рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями (диск «ІКТ-компетентність» або сертифікаційний тест із курсу цифрових технологій, який знаходиться за посиланням http://www.microsoft.com/about/corporatecitizenship/citizenship/giving/programs/up/digitalliteracy/ukr/Curriculum.mspx#certificatetest – запускати тест через Internet Explorer 6 версії і вище ).
  3. Додатково організувати систему майстер-класів для вчителів інформатики за програмою «Цифрові технології» в рамках спільної програми «Партнерство в навчанні» Міністерства освіти і науки України, молоді та спорту та корпорації Майкрософт Україна з метою створення бази міських та районних тренерів.
  4. Скласти план заходів щодо підготовки вчителів та графік проведення тренінгів для педагогів за програмою «Цифрові технології» по містам та районам (графік подає навчальний заклад в методичний кабінет (центр), тренінг проводе вчитель інформатики закладу або регіональний тренер).
  5. За результатами тестування подати заявки на проходження тренінгів педагогами за програмами «Вчителі в онлайні» (раніше «Інтернет для вчителів») , Intel «Навчання для майбутнього» очної версії та дистанційної.
  6. Створити умови для проведення тренінгів у загальноосвітніх навчальних закладах (забезпечити підключення до Інтернету у місцях проведення тренінгів).
  7. Звітувати до 25 числа кожного місяця про дотримання графіка проведення тренінгів (див. пунк 4) за формою (Додаток № 1) за електронною адресою vidsotkiv100@gmail.com в Донецький облІППО ( тема електронного листа «100 відсотків»).
  8. Надати підсумковий звіт до 10.12.2011 р. за електронною адресою vidsotkiv100@gmail.com ( тема електронного листа «100 відсотків») про проведені тренінги із зазначенням кількості вчителів, що успішно їх пройшли в Донецький облІППО.
  9. Для отримання сертифікату "100 відсотків володіння ІКТ" керівник навчального закладу до Донецького облІППО надає список педагогічних працівників та назву документу, який засвідчує рівень володіння вчителем ІКТ.
  10. Донецький облІППО видає навчальним закладам сертифікат "100 відсотків володіння ІКТ" , всі вчителі яких відповідають вимогам до рівня володіння ІКТ.

Нагадуємо, що Міністерство передбачає проведення моніторингу навченості вчителів.
Регіональний координатор – Глухова М.В. (ВІТ, т. 345-16-93).


 
 
 

Календар
«  Червень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу