Відкриті покази вахователів дозволили познайомитись з ефективними
методами організації роботи з різних
видів діяльності:
- Александрова С.В., Блудова Л.Л. –
розвиток дитячої творчості під час сюжетно –
рольової гри;
- Ловчикова М.Л. –
розвиток пізнавальних здібностей через організацію пошукової діяльності;
- Свиридова Г.О., Гайко
О.Я., Руднєва Н.М., Ніколаєва І.О. -
розвиток пізнавальної активності дошкільників;
- Блудова Л.Л., Ловчикова
М.Л, Бєлова О.В., Руднева Н.М, -
організація рухливої діяльності під час «фестивалю забутих ігор».
Вихователі в своїй роботі проявляють знання
методичних основ педагогічної діяльності, втілення інновацій. Молодий
спеціаліст Бєлова О.В. використовує в роботі новітні технології:
- «прозорий мольберт» для занять малюванням по
склу. Це ефективний спосіб творчого самовиявлення дітей, що сприяє розвитку
творчості і комунікативних навичок.
- Тактильна гра «сендплей» під час малювання та
ігор з піском допомагає розвивати моторику та графічні навички, сприяє розвитку
мілкої моторики, логічного мислення.
Вихователь вищої категорії Александрова С.В. – використовує метод
моделювання для розвитку мовленнєвої активності дошкільників.
Вихователь середньої групи
Ловчикова М.Л. брала участь у
міському турі Всеукраїнського конкурсу
«Вихователь року», на якому презентувала свій досвід роботи з теми
«Експерементально-пошукова діяльність як засіб інтелектуального розвитку
дитини»
Вихователі Качарава І.Г, Ловчикова М.Л брали участь у розробці
практичного посібника для дітей про рідне місто. Для користування у закладі
ними створено журнал «Зірочка про
Дружківку», багато з матеріалів якого
увійшли до міського журналу «Розвивайко у Дружківці».
Муз керівник Ткаченко.І. В. активно продовжувала впроваджувати в роботу закладу елементи української
етнопедагогіки, сприяла відновленню народних традицій засобами календарно-обрядових свят (розваги
«Новорічні щедрівки», «Масляна»).
Вихователь Ловчикова М.Л. продовжила розпочату у попередньому році
традицію поздоровлення зі святом 8 Березня жінок міста: в рамках
акції «Посміхнись, Дружківчанка!»
діти поздоровили зі святом та подарували
гарний настрій жінкам, які працюють у
Пенсійному фонді, редакції газети
«Дружківка на долонях», працівницям ТЦСО, міськво та іншим дружківчанкам.
Традиційно, до Всесвітнього Дня Здоров’я,у
квітні було організовано роботу, націлену на сумісну оздоровчу діяльність педагогів, батьків і дітей, пропагування
здорового способу життя. З цією метою
була проведена спортивна розвага
«7-Я», відкриті заняття для батьків «На
допомогу Айболитю», «Кафе –«Вітамінка», засідання школи для батьків за
темою «Скакалка –мій друг»,
оформлена фотовиставка «Здоров’я сім’ї».
Активно велась робота з педагогом-початківцем Бєловою О.В.
Для неї було підготовлено консультації, організовано взаємовідвідування. Ії
участь у міському конкурсі молодих
вихователів «Мій дебют», де вона стала
лауреатом, показала її потенціал для професійного зростання.
Активізації педагогів сприяла їх
участь у конкурсах на кращу групу по підготовці до нового навчального року,
літнього оздоровчого періоду та створенню умов для розгортання сюжетно-рольових
ігор.
Педагоги дошкільного закладу наполегливо працюють над виявленням
творчого потенціалу дітей, розвитку їх творчих здібностей. Під керівництвом
Свиридової Г.О та Ніколаєвої І.О. працювали гуртки «Вмілі рученята» та «Веселий пензлик ». Свої досягнення
дошкільники демонстрували на виставках,
які проходили у дитячому закладі. Вихованці гуртка «Вмілі рученята» Свиридової Г.О.
брали участь та посіли перше місце у обласному конкурсі дитячої творчості «Мій рідний край» з роботою «Дружківка
на дитячих долонях».
Щодо
виконання стандарту дошкільного рівня освіти, то за всіма напрямками розвитку
він забезпечений.
Контрольно-перевірочні заняття, тестування
психолога, співбесіди з дітьми та спостереження за їх діяльністю показали: у
більшості дітей розвинені базові якості: самостійність, працелюбність,
людяність, спостережливість, відповідальність, креативність, що формувались
завдяки спеціальним вправам, бесідам, дидактичним іграм, створенню життєвих
ситуацій.
Робота практичного психолога Морозовой М.М., яка була спрямована на
проведення діагностики та корекції, дала задовільні результати. До навчання у
школі підготовлено 28 дітей. За даними обстеження мотиваційна сфера навчання у
школі має:
У 54% (15) дітей - пізнавальний характер,
У 10,7% (3) - ігровий,
У 14,3%(4) -
отримання оцінки,
У 10,7% (3) -
соціальний,
У 3,6% (1) -
зовнішній,
У 7,1%(2) - позитивний.
|