З В І Т
завідувача дошкільним навчальним закладом № 7 «Зірочка» Бадасен Алли Володимирівни
перед педагогічним колективом та громадскістю 14.06.2013р
У 2012-2013 р. у
дошкільному закладі функціонує шість груп – одна ясельна з 12-годинним перебуванням
дітей та п’ять дошкільних груп, з них одна з 12-годинним перебуванням та чотири
з 10,5 годин. В них виховується 137 дітей.
Кадрове забезпечення відповідає
нормативним вимогам та штатному розкладу. Усього в дошкільному закладі 34
працівника. За сумісництвом – 1, на постійній основі – 33. З них 15 педагогів. 11 - мають вищу освіту, 4 - середню спеціальну.
Організація
підвищення кваліфікації та професійної майстерності проводилась за
перспективним планом курсової перепідготовки та атестації педпрацівників згідно
з Положенням про атестацію педагогічних працівників навчально –виховних
закладів та установ освіти України. У 2012-2013 році планову курсову
перепідготовку при ДДПУ (м. Слов’янськ)
пройшли вихователі: Качарава І.Г, Александрова С.В., Блудова Л.Л. , Ніколаєва
І.О. Враховуючи необхідність введення
інновацій у сферу дошкільної освіти з метою ознайомлення з новітніми
технологіями, методист Качарава І.Г., психолог Морозова М.А.,
вихователі:Ловчикова М.Л., Любченко В.В. пройшли додаткову базову курсову
підготовку за освітньою психолого-педагогічною технологією «Радість розвитку» (автор Т.Піроженко). За результатами атестації вихователям
Александровій С.В. та Качараві І.Г. підтверджено вищу кваліфікаційну категорію.
Методисту Качараві І.Г. присвоєно кваліфікаційну категорію «Спеціаліст ІІ
категорії».
У дошкільному навчальному
закладі створено належні умови функціонування. Упорядкована праця педагогів: оптимально розподілено педагогічне
навантаження протягом навчального року, яке відповідає установленим правилам
внутрішнього трудового розпорядку.
У задовільному стані
матеріально-технічне забезпечення навчально-виховного процесу. Заняття
проводяться у спеціально відведених місцях – групові кімнати, спортивна зала,
музична зала.
Групові кімнати раціонально
розподілено на зони – для харчування, занять, ігор, самостійної художньої
діяльності.
Обладнання групових кімнат, музичної та спортивної зали, майданчиків,
роздягалень, туалетів відповідає техніці безпеки.
Фінансова діяльність відповідає затвердженому кошторису дитячого
закладу. З бюджету на 2012 - 2013р. було
виділено кошти на заробітну плату працівників, продукти харчування для дітей (
ясла - 4 грн. на кожну дитину в день, садок – 5 грн. в день)оплата комунальних
послуг, теплопостачання та енергоносіїв.
Додаткове фінансове забезпечення надходило у
вигляді допомоги від батьків. Слід зазначити, що завдяки тісній співпраці
дошкільного навчального закладу з батьківським комітетом, було зміцнено
матеріально-технічну базу ДНЗ. За період
2012-2013 року в закладі за кошти батьків було придбано: посуд, ліжка-
16, ігрові дитячи м’ які меблі,ігрове обладнання ,святкові дитячи костюми,
холодильник, водонагрівачи – 3 шт., водоллічильник – 1шт., килим для музичної
зали, килими для груп, штори для спальних кімнат,матраци, меблі для груп,
постільна білизна, хоз.товари, чистящі засоби, канцелярські товари,
посібники,поточні ремонти харчлбоку, пральні. Перезаряджено
8 вогнегасників, часткова заміна
труб газопостачання на пластикові, повірка терезів, демонтаж газових плит на
харчоблоці, часткова оплата актів РЕМ
щодо підключення електроплит та часткова заміна електропроводки на
харчоблоці . На все це було витрачено –
32 567 грн. батьківських коштів. На даний час батьківський комітет вирішує
питання щодо часткової заміни труб теплопостачання в групах № 3 та 4.
В
рамках дії проекту «У ногу з часом»,
ініційованого батьківським комітетом, замінено 2 газові плити на електричні,
підключено три електроводонагрівачі, придбано витяжну шафу, новий холодильник
для зберігання добової продукції. Все це дозволило забезпечувати дотримання
протипожежних та санітарно-гігієнічних норм утримання дошкільного закладу.
|