Одним із найважливіших завдань у системі роботи в закладі
в 2012-2013н.р. було підвищення ефективності та якості методичної роботи.
Адміністрація ДНЗ проводила постійний пошук нового змісту, форм та методів ,
нового стилю, нових форм спілкування з людьми в особистісно-орієнтованій
освіті. Педагогічний колектив закладу постійно працював над створенням єдиного
методичного простору з інноваційною діяльністю вихователів. Протягом року
проводились різні заходи по підвищенню фахового і методичного рівня педагогів.
Вихователі відвідували міські методичні комісії. В ДНЗ підвищенню рівня
навчально-виховного процесу сприяло проведення консультацій, семінарів,
семінарів-практикумів, психолого-педагогічних тренінгів, модельних занять,
педрад, на яких вихователі ознайомлювались з новими досягненнями педагогічної
науки, передовим досвідом практиків, ознайомлення з новими посібниками з різних
питань дошкільного виховання, вивчався і узагальнювався досвід кращих
педагогів. Результатом є те, що вихователі дошкільного навчального закладу
використовують в роботі з дітьми технології розвивального навчання,
інтерактивні методи. Педагоги мають свої власні методичні розробки, продовжують
працювати над впровадженням нових освітніх технологій та методик. Умовою роботи
закладу нового типу є підключення до інтернету, що було зроблено у 2012-2013н.р.
Слід відзначити, що активним став процес, щодо використання комп’ютерних знань
серед педагогів, які вони засвоюють у рамках самоосвітньої роботи. Педагоги
готували свої портфоліо з різних напрямків роботи, презентації на персональних
своїх комп’ютерах, чого не було раніше.
|