Усі педагоги систематично
працюють над вдосконаленням своєї фахової майстерності, відвідують постійно
діючі семінари, упроваджують перспективний педагогічний досвід з питань
розвитку комунікативних здібностей дітей за технологією Т. М. Піроженко, мовленнєвої
компетентності дошкільників за методичною доробкою Ю. Д. Буракової
« Проективні технології».
Протягом 2012-2013 навчального
року педагогічний колектив ДНЗ №3 « Колобок» також працював над удосконаленням
та підвищенням показників результативності
навчально-виховного процесу. За
пріоритетний напрямок педагогічної діяльності
в минулому році вважалася проблема всебічно розвиненої, духовно багатої,
фізично здорової особистості.
Основними завданнями роботи були:
Забезпечення
наступності в навчально-виховній роботі ДНЗ і школи, особистісно - орієнтовного підходу до
розвитку дитини 5-ти річного віку
Продовження роботи з батьківською громадкістю щодо виховання моральних
якостей дитини та її культури поведінки як в сім’ї так і в суспільстві засобами
педагогічної спадщини В. О.
Сухомлинського як джерела відродження духовності.
Продовжувати сприяти формуванню національної свідомості дошкільників
засобами народознавства.
Результати аналізу роботи засвідчили,що
у порівнянні з минулим роком дієвість роботи педагогів забезпечувалася за
рахунок впровадження інтерактивних форм
навчання та виховання, толерантному
спілкуванню з батьками , колективному виробленні рішень педрад, контролю за їх виконанням. Виконуючи
рішення педагогічної ради були підготовлені та проведені колективні перегляди
інтегрованих занять з пріоритетом розвитку мови та культури поведінки ,
проведені сумісні засідання круглих столів з вчителями початкових класів щодо
питання наступності ДНЗ та школи, оформлені матеріали щодо виховання моральних
якостей дитини засобами педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Рішення
педагогічних рад виконано на 92%.
|