Субота, 21.06.2025, 17:15
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Міський методичний кабінет з питань освіти Дружківської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Всего ответов: 337
Пошук

Головна » 2013 » Червень » 5 » Звіт завідувача ДНЗ № 23 (9)
11:51
Звіт завідувача ДНЗ № 23 (9)

На батьківських зборах у квітні 2013 року розглянули питання профілактики дитячого травматизму. У вікових групах оформлені папки-пересувки з порадами батькам про поведінку дітей на вулиці та вдома. Надані пам’ятки батькам «Забезпечення особистої безпеки дітей дошкільного віку».

В дошкільному закладі створені умови для фізичної, психологічної та емоційної захищеності дітей. За 2012-2013 н.р. у ДНЗ не було зафіксовано випадків жорсткого поводження з дітьми у родинах.

Значна увага приділялась формуванню  мовленнєвої компетентності дошкільників, організовуючи різні форми роботи. Вихователі створювали умови для активного спілкування дітей, обміну думками, судженнями. Діти вміють будувати речення дотримуючись певного порядку слів, послідовно і логічно відповідати на запитання. Вчитель-логопед Чечета Н.М. проводить послідовну корекційну роботу по виправленню мовних вад дітей. Значно покращився стан мовлення у вихованців логопедичної групи. За моніторинговими обстеженнями загально мовленнєвої культури дітей старших груп виявлено: 47% мають високий рівень, 37% - достатній, 17% - низький.

Оперують дошкільники і математичними процесами: вміють лічити, класифікувати, розв’язувати прості задачі і приклади, вимірювати і зіставляти предмети. Вихователі широко впроваджують бліц-опитування на заняттях з математики, що концентрує увагу дітей, розвиває швидкість мислення.

Діти всіх вікових груп протягом 2012-2013 навчального року отримали достатній рівень знань програмового матеріалу. Систематичною була  робота з різних сфер життєдіяльності, наявні успіхи по розвитку творчих здібностей вихованців через використання творчих завдань; покращення якості роботи  художньо-естетичного спрямування; емоційне, естетичне сприймання природи.

Рівень подання  програмового матеріалу з музичного виховання підвищився завдяки плідній роботі музичного керівника Токарчук Л.Е., що в свою чергу  дало вагомі результати в засвоєнні знань дошкільнятами. Малята не лише із задоволенням співають і танцюють, а й виконують різноманітні творчі завдання, отримують радість від участі в різних видах музичної діяльності. Слід відмітити  належний рівень роботи з організації ігрової діяльності, як засобу соціалізації дошкільників. Належна увага упродовж навчального року приділялась вихованню духовних цінностей у дітей через ознайомлення з моральними та культурними цінностями людства, розвитку моральних якостей.

Робота практичного психолога Карпової М.С. в дошкільному закладі здійснювалась протягом навчального року відповідно до головних завдань та методичної мети. Карповою М.С. підготовлено великій обсяг діагностичного інструментарію для роботи з дітьми та педагогами. Групова робота проводиться за самостійно складеною психологом програмами психологічного розвитку для старшого, середнього та молодшого дошкільного віку.

Велику увагу приділяє психологічній просвіті з батьками та педагогами закладу за наступними напрямками: формування уявлень дітей про здоровий спосіб життя, психофізіологічні особливості дітей різних вікових категорій, підготовка дітей до шкільного навчання, створення позитивного емоційного клімату в сім’ї, професійне вигоряння педагогів та його профілактика (програма «Здоров’я нації»);  особливості виховання та розвитку обдарованих дітей (у межах програми «Обдарована молодь»); попередження насильства (програма «Профілактика насилля та жорстокого поводження з дітьми»). Привертає увагу науково-дослідницька діяльність молодого фахівця, а саме: участь у Всеукраїнських та міжнародних конференціях, наявність певної кількості публікацій. 

Узагальнені результати психолого-педагогічного обстеження та рівень засвоєння вихованцями знань, умінь і навичок відповідно до програмних вимог свідчать, що діти готові долати перші труднощі шкільного життя. Показники готовності дітей до навчання у школі свідчать про раціональну організацію режиму дня, чергування навчальної з іншими видами розвивальної діяльності.

Переглядів: 581 | Додав: ДружківськийМК | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Календар
«  Червень 2013  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу