На батьківських зборах у квітні
2013 року розглянули питання профілактики дитячого травматизму. У вікових
групах оформлені папки-пересувки з порадами батькам про поведінку дітей на
вулиці та вдома. Надані пам’ятки батькам «Забезпечення особистої безпеки дітей
дошкільного віку».
В дошкільному закладі створені
умови для фізичної, психологічної та емоційної захищеності дітей. За 2012-2013
н.р. у ДНЗ не було зафіксовано випадків жорсткого поводження з дітьми у
родинах.
Значна
увага приділялась формуванню мовленнєвої
компетентності дошкільників, організовуючи різні форми роботи. Вихователі
створювали умови для активного спілкування дітей, обміну думками, судженнями.
Діти вміють будувати речення дотримуючись певного порядку слів, послідовно і
логічно відповідати на запитання. Вчитель-логопед Чечета Н.М. проводить
послідовну корекційну роботу по виправленню мовних вад дітей. Значно покращився
стан мовлення у вихованців логопедичної групи. За моніторинговими обстеженнями
загально мовленнєвої культури дітей старших груп виявлено: 47% мають високий
рівень, 37% - достатній, 17% - низький.
Оперують
дошкільники і математичними процесами: вміють лічити, класифікувати,
розв’язувати прості задачі і приклади, вимірювати і зіставляти предмети.
Вихователі широко впроваджують бліц-опитування на заняттях з математики, що
концентрує увагу дітей, розвиває швидкість мислення.
Діти всіх вікових груп протягом 2012-2013 навчального року
отримали достатній рівень знань програмового матеріалу. Систематичною
була робота з різних сфер
життєдіяльності, наявні успіхи по розвитку творчих здібностей вихованців через
використання творчих завдань; покращення якості роботи художньо-естетичного спрямування; емоційне, естетичне сприймання природи.
Рівень подання програмового матеріалу з
музичного виховання підвищився завдяки плідній роботі музичного керівника
Токарчук Л.Е., що в свою чергу дало вагомі результати в засвоєнні знань
дошкільнятами. Малята не лише із задоволенням співають і танцюють, а й
виконують різноманітні творчі завдання, отримують радість від участі в різних
видах музичної діяльності. Слід відмітити належний рівень роботи з організації ігрової
діяльності, як засобу соціалізації дошкільників. Належна увага упродовж навчального року приділялась вихованню духовних
цінностей у дітей через ознайомлення з моральними та
культурними цінностями людства, розвитку моральних якостей.
Робота практичного
психолога Карпової М.С. в дошкільному закладі здійснювалась протягом
навчального року відповідно до головних завдань та методичної мети. Карповою
М.С. підготовлено великій обсяг діагностичного інструментарію для роботи з
дітьми та педагогами. Групова робота проводиться за самостійно складеною
психологом програмами психологічного розвитку для старшого, середнього та
молодшого дошкільного віку.
Велику увагу приділяє
психологічній просвіті з батьками та педагогами закладу за наступними
напрямками: формування уявлень дітей про здоровий спосіб життя,
психофізіологічні особливості дітей різних вікових категорій, підготовка дітей
до шкільного навчання, створення позитивного емоційного клімату в сім’ї,
професійне вигоряння педагогів та його профілактика (програма «Здоров’я
нації»); особливості виховання та
розвитку обдарованих дітей (у межах програми «Обдарована молодь»); попередження
насильства (програма «Профілактика насилля та жорстокого поводження з дітьми»).
Привертає увагу науково-дослідницька діяльність молодого фахівця, а саме:
участь у Всеукраїнських та міжнародних конференціях, наявність певної кількості
публікацій.
Узагальнені
результати психолого-педагогічного обстеження та рівень засвоєння вихованцями
знань, умінь і навичок відповідно до програмних вимог свідчать, що діти готові
долати перші труднощі шкільного життя. Показники готовності дітей до навчання у
школі свідчать про раціональну організацію режиму дня, чергування навчальної з
іншими видами розвивальної діяльності.
|