Значна увага протягом навчального року приділялася розвитку творчих здібностей дошкільників, пізнавальної активності, допитливості, використанню нестандартних форм і методів роботи.
Педагоги в своїй роботі проводили інтегровані, комплексні, сюжетні, групові,
індивідуальні заняття, екскурсії, цільові прогулянки, пішохідні переходи, спостереження,
пошуково-дослідницьку діяльність.
Свої відносини з дітьми вихователі будували на основі педагогіки співробітництва та гуманізму,
використовуючи особистісно-орієнтований
підхід до виховання та навчання дітей.
Педагогічний колектив зумів добитись на практиці принципу розвиваючого навчання, зробити
педагогічний процес цікавим, творчим, пізнавальним. Все це сприяло
успішному засвоєнню вимог Базової програми «Я у Світі» та Програми «Впевнений
старт».
|