З метою впровадження
Базового компоненту дошкільної освіти протягом року працювала творча
лабораторія «Робота над оновленою редакцією Базового компоненту».
Така форма навчання
забезпечила методичну допомогу педпрацівникам усіх категорій, підвищення їх
професійної майстерності.
В дошкільному
закладі створені умови, які сприяють пізнавальній, дослідницькій, експериментальній
діяльності дітей. Вихователі дошкільного
закладу стимулюють інтерес дітей до предметів та явищ, розвивають їхню
допитливість. Вихователями розроблені проекти навчально-виховної роботи,
проведені моніторингові дослідження.
Розробили проекти: «Найдорожча
людина у світі» (Плахотіна О.В., вихователь групи № 9), «В світі багато казок»
(Борисюк Л.О., вихователь групи № 4), «Розвиток творчих здібностей дітей»
(Ніколенко Л.М., Олаг Т.М., вихователі групи № 6), «Формування мовленнєвої
компетентності дітей» (Виноградова О.В., вихователь групи № 7), «Розвиток
творчих здібностей засобами театралізованої діяльності»» (Савіна В.В., вихователь
групи № 3) «Світ води» (Тарасенко Н.В., вихователь групи № 10), «Веселі мандри
Колобка» (Чечета Н.М., вчитель-логопед та Калєкіна Л.Б., вихователь групи № 2),
«Транспорт» (Педа А.Т., вихователь групи № 2), «Що вміють людські руки»
(Крутійова Т.В., Гришай Н.А., вихователі групи № 8). Що дозволило змінити стиль
роботи з дітьми, підвищити дитячу самостійність, активність, зацікавленість,
залучити батьків до освітнього процесу.
|