Зміст методичної роботи в
закладі будується на основі державних документів про освіту,
науково-педагогічних досліджень, навчальних планів, програм, новинок
психолого-педагогічної літератури, інструктивно-методичних матеріалів з проблем
організації методичної літератури, інформації про перспективний педагогічний
досвід. Систематична робота з професійної освіти педагогів крокує в логічній
послідовності: семінари, методичні наради, індивідуальні та групові консультації,
майстер-класи, ділові ігри, тренінги та ін.
З метою підвищення рівня
педагогічної майстерності, кожен член педагогічного колективу був залучений до
різноманітних методичних заходів і форм роботи в ДНЗ.
Педагоги поглибили свої знання беручи участь у
педрадах на теми: «Аналіз. Нормативно-методичне забезпечення організації
освітнього процесу. Впровадження інноваційних технологій. Планування
навчально-виховної роботи з дітьми», «Формування здорового способу життя»,
«Упровадження інноваційних технологій в фізкультурно-оздоровчу роботу»,
«Організація навчально-виховної роботи», «Формування логіко-математичної
компетентності», «Формування духовності та культури поведінки», «Гурткова
робота», «Мовленнєва компетентність дітей», «Системний підхід до забезпечення
наступності і перспективності між ДНЗ та школою», «Соціально-психологічна
готовність до школи».
Основна методична проблема в
2012-2013 н.р. «Формування життєвої компетентності дошкільника через основні
лінії Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»».
Методична робота в дошкільному
закладі була сконцентрована навколо пріоритетних завдань:
1. Створення умов для
всебічного розвитку кожної дитини, своєчасне виявлення здібностей, сприяння
їхньому розвитку шляхом правильного психолого-педагогічного впливу на дитину та
вміло поставленої роботи з сім’єю.
2. Забезпечення
повноцінного фізичного та психологічного розвитку дітей шляхом впровадження
різноманітних методів оздоровлення та профілактики захворювань, популяризація
ідей здорового способу життя, безпечної поведінки в довкіллі.
3. Підвищення рівня взаємодії ДНЗ ї початкової школи з
питань наступності і перспективності.
З метою реалізації цих
завдань у ДНЗ були проведені такі форми роботи, як:
- семінари-практикуми:
«Організація роботи з навчання дітей спортивних ігор та вправ», «Використання
нетрадиційних технік зображувальної діяльності у формуванні творчих здібностей
дітей», «Проблема мовленнєвої агресії в педагогічній практиці»;
- засідання круглих
столів: «Наше здоров’я в наших руках», «Формування позитивних взаємин у
дорослому та дитячих колективах», «Забезпечення наступності між ДНЗ та школою»;
- майстер-класи:
«Оздоровча робота з дітьми», «Інноваційні техніки малювання», «Соціо-ігровий
підхід до педагогіки»;
- тижні педагогічної майстерності;
- консультації;
- відкриті покази
навчально-виховної діяльності педагогів з дітьми;
- дні відкритих дверей;
- тижні безпеки та
спортивні розваги разом з батьками.
|