Впродовж 2012-2013 навчального
року діти, які не відвідували дошкільні заклади були охоплені
соціально-педагогічним патронатом. На базі ДНЗ № 23 працював консультативний
центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей, які виховуються в умовах
сім'ї. Педагоги проводили роз'яснювальну роботу серед батьків щодо необхідності
здобуття дітьми старшого дошкільного віку дошкільної освіти.
Запрошували батьків та дітей на
свята та розваги, Дні відкритих дверей. Для батьків проводили практичні
заняття, консультації, бесіди: «Як підготувати дитину до дитячого садка?», «Формування
життєвої компетенції дитини», «Готовність сім'ї та дитини до школи», «Правильне
мовлення – запорука успішного навчання», «Сім’я на порозі шкільного життя».
Навчально-виховний процес в ДНЗ
організовувався у розвивальному середовищі, яке утворювалося сукупністю
природних, предметних соціальних умов та простором власного «Я» дитини.
Практичні зусилля педагогів по його створенню і використанню підпорядковувались
інтересам дитини за лініями їх розвитку у різних сферах життєдіяльності.
Середовище збагачувалось за рахунок не лише кількісного накопичення, а й через
покращення якісних параметрів: естетичності, гігієнічності, комфортності,
функціональної надійності та безпеки, відкритості до змін та динамічності,
відповідності віковим та статевим особливостям дітей, проблемної насиченості
тощо. Вихователі дбали про те, щоб діти вільно орієнтувалися у створеному
середовищі, мали більший доступ до всіх його складових, уміли самостійно діяти
в ньому, додержуючись норм і правил перебування в різних осередках та
користування матеріалами, обладнанням.
|