Субота, 21.06.2025, 23:24
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

Міський методичний кабінет з питань освіти Дружківської міської ради

Меню сайту
Наше опитування
Відвідувач, хто Ви?
Всего ответов: 337
Пошук

Головна » 2012 » Червень » 8 » Звіт керівника ДНЗ № 35 «Лелека»
10:50
Звіт керівника ДНЗ № 35 «Лелека»
Звіт керівника ДНЗ № 35 «Лелека» перед педагогічним колективом і громадськістю за 2011 – 2012 н.р.   В 2011 – 2012 н.р.

В дошкільному закладі працювало 12 груп:
2 – ясельні;                                          
2 – санаторні;
 2 – логопедичні;
 1 – для дітей із затримкою психічного розвитку;
 1 – короткотривалого перебування дітей;
4 – загального розвитку.
В цих групах виховується 263 дитини. 

 Середня наповнюваність груп для дітей дошкільного віку: Середня наповнюваність груп: 24 22 23   Дошкільний навчальний заклад № 5 «Лелека» має статус україномовного, педагогічний процес проводиться українською мовою. На виконання ст. 19 ЗУ «Про дошкільну освіту», ст. 32 ЗУ «Про місцеве самоврядування», згідно листа Міністерства освіти і науки України «Про організацію обліку дітей дошкільного віку» від 07 травня 2007 р. № 1/9-263, з метою створення умов для здобуття дітьми дошкільної освіти, дошкільний заклад щорічно проводить облік дітей дошкільного віку.       
 
Влітку 2011 р. наказом по ДНЗ була створена робоча група, яка проводила облік дітей від народження до 6-ти років, які проживають на території мікрорайону № 7. У 2011 – 2012 навчальному році  кількість дітей, охоплених дошкільною освітою становить 124 % . Так, дітей, яким на 1 вересня 2011 р. виповнилося 5 років, на черзі до зарахування у дошкільний навчальний заклад не перебувало, тобто, всі діти були охоплені дошкільною освітою. Сьогодні можна констатувати, що всі діти мікрорайону № 7 2007 року народження, які перебувала на черзі до зарахування у ДНЗ охоплені дошкільною освітою. На території мікрорайону № 7 дітей віком від 3-х до 6-ти років які не відвідують ДНЗ – 28 . Сучасний дошкільник живе у середовищі, яке постійно змінюється, ускладнюється, розвивається, і ми допомагаємо неохопленим дошкільною освітою дітям адаптуватися до середовища. Ми познайомилися з сім’ями дітей, з’ясували, чому малят виховують вдома, проінформували батьків про можливі форми здобуття їхніми дітьми дошкільної освіти, організували зустрічі батьків з фахівцями (практичним психологом, лікарем-педіатром, вчителем-дефектологом, вчителем-логопедом). Ми використовуємо різні форми залучення дітей, які не відвідують дошкільний заклад, до дошкільної освіти: -         група короткотривалого перебування; -         відвідування дітьми занять, свят, розваг; -         консультації спеціалістів.   Для батьків, які вирішили виховувати дитину самостійно, організували консультпункт, де вони отримують кваліфікаційну консультацію педагогів та інших спеціалістів з питань виховання та навчання дітей удома тощо.        Відповідно до штатного розпису в дошкільному закладі працює 63 працівники, з яких 31 – педагогічні.      За рівнем освіти педагогічних працівників: 16 – з повною вищою освітою; 15 – з базовою  вищою освітою.  Курси підвищення кваліфікації пройшли всі працівники згідно плану Донецького інституту післядипломної педагогічної освіти.              
 Організація харчування дітей відбувається відповідно до нормативно – правових документів з питань організації харчування дітей: -         ЗУ «Про дошкільну освіту»; -         ЗУ «Про дитяче харчування» -         постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах»; -         наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров¢я України від 01.06.2005р. №242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах».          В дошкільному закладі витримується 3-разовий режим харчування.          Для організації раціонального харчування в ДНЗ складається примірне двотижневе меню на зимово-весняний та літньо-осінній періоди року, яке погоджується санітарно-епідеміологічною службою і затверджується керівником навчального закладу. Видача готових страв дозволяється лише після зняття проби медпрацівником.          Продукти харчування в дошкільний заклад постачають установи, які визначені рішенням тендерних комітетів. Продукти завозять згідно заявок, які надає комірник щотижня, вони приймаються лише за наявності супровідних документів, які підтверджують їх походження, безпечність, якість, ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання. Не приймаються та не використовуються в ДНЗ м'ясо та яйця водоплавної птиці, субпродукти (крім печінок, язика), свинина, річкова та копчена риба, гриби, соуси, майонез, вироби швидкого приготування, квас, кава натуральна, кремові вироби.
 Також не використовуються продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, консерванти.          На виконання ЗУ «Про охорону дитинства», рішення виконкому міської ради від 03.08.2011 р. № 669 «Про грошові норми харчування в закладах освіти на 2012 рік» було організовано безоплатне харчування з 01.09.2011 р.: -         вартістю 3,50 грн. на день для дітей санаторних та групи для дітей із затримкою психічного розвитку; -         вартістю 3,00 грн. на день для дітей груп раннього віку та груп загального розвитку; -         вартістю 6,00 грн. на день для дітей, позбавлених батьківського піклування. З 01.01.2012 р. відповідно до рішення виконкому міської ради  від 12.12.2011 р. № 988 збільшена сума витрат на безоплатне харчування дітей і становить: -         для дітей санаторних груп та групи для дітей із затримкою психічного розвитку вартістю 4,50 грн. на день; -         для дітей груп раннього віку і дошкільних груп загального розвитку – 4,00 грн. на день;      -    для дітей, позбавлених батьківського піклування – 8,00 грн. на день. За період 2011-2012 н. р., порівняно з минулим навчальним роком виконання норм харчування збільшилося на 10% (у 2010 р. –55%, у 2011-2012 н. р. – 65%). До раціону харчування дітей було включено більше молочних та рибних продуктів, соків,фруктів. Також за вказаний період діти отримали більше овочевої продукції, у зв’язку з більш низькими цінами на овочі. Постачання продуктів харчування в цілому здійснювалося задовільно.   Технологічне та холодильне обладнанння у достатній кількості, все у робочому стані. Працівники харчоблоку мають спеціальну освіту та розряди:                шеф-кухар – 5 тарифний розряд;                     2 кухарі – 4 розряд; Періодично проводиться атестація робочих місць.            Мають пільги в харчуванні: а) діти, які знаходяться під опікою – 2 дитини;         Для них організована безоплатне харчування на 6,0 гривень на день.        
    Щорічно робочою групою, створеною наказом по ДНЗ, з метою соціального захисту дітей проводиться вивчення стану утримання, умов виховання, навчання та медичного огляду дітей пільгових категорій. У 2011 – 2012 році в ДНЗ виховується: 11 дітей з багатодітних сімей; 30 дітей  виховується в неповних сім¢ях; 33 дитини виховується одинокими матерями; 2 дитини  - під опікою; 4 дитини – інваліда.         Усі ці діти проживають у нормальних побутових умовах.       

   Робота  педагогічного колективу була скоординована таким чином, щоб якомога глибше проникнути у якість навчально-виховного процесу, зосередити зусилля на вдосконаленні його змісту, підвищити фахову,  науково-теоретичну та професійну майстерність педагогів.         Впродовж 2011-2012 навчального року педагогічний колектив ДНЗ працював над забезпеченням реальних завдань з планування та організації роботи за Базовою програмою «Я у Світі» та «Впевнений старт», використанням ефективних шляхів оновлення змісту освіти, новітніх форм роботи з дітьми.         

Поглиблено працювали над формуванням у дітей свідомого ставлення до власного здоров’я та навколишнього середовища, забезпечення наступності в роботі ДНЗ та початкової школи.          З метою реалізації цих завдань у ДНЗ були  проведені такі форми роботи як семінари-практикуми: - з теми «Здоров’язбережувальні технології у ДНЗ» за участю вихователів Гомзик Т.М., Хадускіної Н.В., Чернушової О.В.; - з теми «Облаштування спеціальних осередків» за участю вихователів Сінник О.О., Лагутіної О.А., Шелест М.В.; - засідання круглого столу з формування позитивних взаємовідносин у дитячому колективі за участю практичного психолога Чернишевої Ю.О.; - семінар-курглий стіл з наступності між дошкільним навчальним закладом та початковою школою за участю заступників директорів з початкової освіти та вихователів-методистів ДНЗ міста; - консультації, відкриті покази навчально-виховної діяльності педагогів з дітьми, дні відкритих дверей, тижні безпеки дитини, дні здоров’я та спортивні розваги спільно з батьками.        

 Впродовж року у ДНЗ була запроваджена робота творчих лабораторій з різних питань виховання дітей. Результатом цієї роботи стали методичні розробки: -         вчителів-логопедів Мішиної Т.А та Губаревої Н.Г. з теми «Сольова анімація у логопедичній роботі з дітьми»; -         вихователя Сінник О.О. з теми «Екологічні проекти з дошкільниками»; -         вихователів Лісної В.Я. та Літовцевої Д.В. з теми «Синиччина школа»; -         вихователів Горьової О.І. та Цапок Л.О. з теми «Одяг»; -         вихователя Зварич О.В. з теми «Психогімнастика у роботі з дітьми».          Інноваційна діяльність у ДНЗ здійснювалась у таких напрямах, як психолого – педагогічне проектування діяльності дітей („метод занурення”), використання нетрадиційних форм і методів оздоровлення дітей, інноваційні технології в розвитку монологічного та діалогічного мовлення, використання технології Г. Альтшуллера (ТРВЗ),    впровадження авторської методики  з фізичного виховання М.Єфименка.              Музичний керівник Новикова М.В. використовує у своїй роботі методику розвитку музичних здібностей дітей Карла Орфа, музичний керівник Павлова І.П. працює над розвитком театралізованої діяльності у дітей. Домінуючим питанням в освітньо-виховному процесі було питання з безпеки життєдіяльності дошкільників. Для реалізації цієї проблеми у ДНЗ щоквартально були заплановані і проведені тижні безпеки життєдіяльності та охорони праці, проводилась консультативна робота з батьками. Педагоги ДНЗ№ 35 активно включилися у методичну роботу міста. Вихователь Сінник О.О. , вчителі – логопеди Мішина Т.А. та Губарєва Н.Г. представили свої методичні наробки на міську ярмарку педагогічних ідей у лютому 2012 року і посіли ІІІ місце. Вихователі Гомзик Т.М. та Ткачова О.В. впродовж року організовували роботу міських методичних комісій з фізкультурно –оздоровчого та логіко – математичного напряму.            У дошкільному закладі функціонує 5 груп з поглибленим вихованням у дітей основ логіко-математичного, екологічного, фізкультурно-оздоровчого напрямів.             У закладі створена мережа гурткової роботи з різних видів діяльності, яка допомагає педагогам творчо розвивати дитячу особистість.                          

       Важлива увага приділяється  фізичному та психічному розвитку дитини-дошкільника.             Ефективним засобом оздоровлення та фізичного виховання дітей є прогулянки, які вихователі організовують на ігрових майданчиках, обладнаних для кожної вікової групи.             Усі вони були ретельно оглянуті і, використовуючи техніку, прибрано всі предмети, які могли травмувати дітей.             Вихователі за допомогою батьків і їх фінансовою підтримкою  облаштували майданчики для організації активної діяльності дітей на прогулянці: -         для організації ігор; -         спостереження; -         трудової діяльності;             У дітей з¢явилися улюблені куточки на майданчику, тут вони грають в улюблені ігри, використовуючи обладнання майданчика.              В дошкільному закладі працюють 2 санаторні групи, які відвідують 44 дитини з хронічними неспецефічними захворюваннями органів дихання.                     Медичне обслуговування дітей здійснюють 2 медсестри і лікар-педіатр (Лисенкова Л.І.), яка працює на 0,25 ставки і обслуговує дітей санаторних груп.           Медичні сестри систематично: -         проводили огляд дітей; -         слідкували за дотриманням санітарно-гігієнічних норм у приміщеннях та на території дошкільного закладу; -         контролювали якість харчування; -         контролювали виконання режиму дня; -         проводили перевірки дітей на педикульоз та коросту; -         контролювали виконання санітарно-протиепідеміологічного режиму в ДНЗ; -         контролювали термін проходження медогляду персоналом ДНЗ.           
Тісна співпраця педагогічних і медичних працівників дала змогу здійснювати систематичний кваліфікований медичний огляд дітей, під час якого встановлені групи здоров¢я кожної дитини і надані рекомендації щодо її оздоровлення.           Педагогічні і медичні працівники закладу спільно створили цілісну систему зміцнення здоров¢я дітей і завдяки проведеним заходам знизилась захворюваність дітей на 4,2 %.          Планомірно і систематично проводиться робота з профілактики травматизму дітей. Так, протягом 2011 – 2012 року дитячого травматизму під час навчально – виховного процесу не було, але є  4 випадки травмування дітей у побуті. Кожний випадок травматизму аналізується, щоб попередити подальші випадки травмувань. Так причиною вказаних випадків травмування дітей у побуті стала необачність батьків. З батьками були проведені бесіди з метою розширення знань про ігри дітей на вулиці та вдома, дотримання правил безпечної поведінки в іграх з іншими дітьми.          

  Проведені консультації для батьків з тем: «Профілактика дитячого травматизму на дорогах міста», «Типові помилки дітей під час переходу вулиць і доріг».            У вікових групах оформлені папки-пересувки з порадами батькам про поведінку дітей на вулиці та вдома в осінньо-зимовий та літній періоди року.            У холах дошкільного закладу для батьків та дітей оформлені стенди з інформацією, фотоматеріалами та малюнками за правилами безпечної поведінки на вулицях та дорогах.               Щоб запобігти нещасним випадкам та професійним захворюванням відбувається контроль за дотриманням працівниками вигом з охорони праці під час виконання ними робіт певного виду або за певною професією. Вимоги визначені інструкціями праці, які затверджені керівником.            В дошкільному закладі створені належні, безпечні і здорові умови праці відповідно до Закону України від 21 листопада 2002 р. № 229-ІV "Про охорону праці”.           Випадків травмування  працівників під час роботи у 2011-2012 роках не було.           Відповідно до ЗУ "Про дошкільну освіту” від 11 липня 2001 р. № 2628-ІІІ одним з основних принципів дошкільної освіти є доступність для кожного громадянина освітніх послуг. Законом також передбачено обов’язковість дошкільної освіти для дітей старшого дошкільного віку.        

   Для того, щоб задовільнити освітні потреби громадян, щороку влітку проводимо облік дітей дошкільного віку і виявляємо наміри батьків відносно здобуття дитиною дошкільної освіти. Найголовніше – забезпечити доступність дітям дошкільної освіти.               У 2011-2012 н.р. на обліку мікрорайону знаходилось 89 дітей 5-річного віку. З них: -         90 % - влаштовані в садках міста; -         4 % - виїхали з міста; -         1 % - змінили адресу проживання;              За період 2011 – 2012 рр., кількість дітей 6 - річного віку, які відвідували д/з №35 становило 86 дітей.           До школи вступить 64 дитини, 9 дітей вибуло з д/з, батьки 13 дітей  вирішили віддати їх   до школи з 7 – річного віку. Усіх дітей продіагностовано щодо психолого – педагогічної готовності до школи і отримані такі результати: 
         Згідно Закону України "Про попередження насильства у сім’ї в д/з протягом року проводилась попереджувальна (профілактична) робота з метою недопущення випадків жорстокого поводження з дітьми в сім'ях (інформація у куточках для батьків, у куточку практичного психолога, профілактичні заняття з дітьми).            За 2011 – 2012 р р. у д/з не було зафіксовано випадків жорстокого поводження з дітьми у родинах.             

Діяльність керівництва навчального закладу в інтересах громадськості була спрямована на вирішення низки питань, як: -         діяльність дошкільного закладу в інтересах громадськості; -         готовність дошкільного закладу на основі вивчення громадської думки та взаємодії з суспільством.           У процесі формування іміджу дошкільного закладу особливу увагу звертала на : -         створення сприятливого образу навчального закладу; -         створення сприятливих відносин з батьками вихованців; -         зв¢язок з громадськістю; -         робота з засобами масової інформації; -         участь в різних громадських заходах тощо.           Прямий зв¢язок з громадськістю – це батьківські збори. В кожній з 12 вікових груп 2-3 рази в 2011 – 2012 році були проведені групові  батьківські збори та двічі – загальні батьківські збори. На таких зустрічах працівники дошкільного закладу привертали увагу батьків до освітніх програм за якимим працює дошкільний заклад. Впродовж року в дошкільному закладі були проведені масові заходи: -         дні відкритих дверей (щоквартально) з тематики «Дитина граючись живе і живучи грає», «Розвиток пізнавальної діяльності засобами ТРВЗ», «Зміст роботи у групах спеціального призначення»; -         батьківська конференція з проблем наступності між ДНЗ та загальноосвітньою школою № 17. Робота з наступності між ЗОШ № 17 та ДНЗ виконувалась за планом. У лютому 2012 р. на базі ДНЗ був організований семінар – круглий стіл для заступників директорів з початкової освіти та вихователів-методистів освітніх закладів міста. Одне з основних завдань керівництва – налагодити контакт із засобами масової інформації.    Протягом 2011 – 2011 навчального року у газеті «Дружковка на ладонях»   була висвітлена робота технічних працівників дошкільного закладу, а також святкування 25 – річного ювілею з дня відкриття дошкільного закладу    Інформація на телебаченні про зв'язок у роботі дошкільного закладу та загальноосвітньої школи №17 І-ІІІ ступенів була висвітлена у листопаді 2011 році.     Пам´ятаємо про те, що будь-яка новина про дошкільний заклад сприяє формуванню його позитивного іміджу.     Ми маємо багато інформації про роботу дошкільного закладу, підтвердженої  наочно (фотографії, відеозаписи). Залишається актуальним питання створення веб-сайту навчального закладу, на якому ми б інформували про новини і зміни у діяльності закладу. Звичайно, це тривалий процес, але він дасть змогу підвищити суспільний рейтинг дошкільного закладу, а також позитивно  позначиться на його діяльності.                
   Систематично проводиться робота по зміцненню і укріпленню матеріально-технічної бази дошкільного закладу.  Так протягом 2111-2012 р. навчального року закладу була надана спонсорська допомога на суму 19125,00 грн.: охоронною фірмою «ВІД – Д» – 6200,00; ООО «Контакт» – 5000,00 грн.; ЧП «Валентин» – 2600,00 грн.          За вказані кошти в ДНЗ були виконані роботи: -         встановлено вхідні двері – 3 шт.; -         встановлено віконний блок довжиною - 4,8 м; -         встановлено вікно на харчоблоці в кількості – 1 шт..           Щорічно проводиться перевірка опору ізоляції та силових систем, заземлення та опору фази «0», і перевірка тепломережі. На ці цілі у 2012 р. було витрачено 1700,00 грн.           За спонсорські кошти раніш було придбано 2 комп’ютери, які у 2012 р. були підключені до «Інтернету».             З метою підготовки ДНЗ  до літнього оздоровлення дітей проведена робота: - видано наказ; - проведено інструктажі; - підготовлені аптечки; - відремонтовано, пофарбовано та виготовлено нове обладнання на дитячих ігрових майданчиках на суму 2.52000 грн.          Також у 2011-2012 н. р. за рахунок батьківських коштів виконано ремонт підлоги з заміною плитки ПХВ на лінолеум – 12000,00 грн.          Виконано ремонтні роботи технологічного обладнання: -         м’ясорубки – 500,00 грн.   Всього в фонд батьківської підтримки на 1 травня 2012 року поступило 13653 грн. Витрачено: 13.557 грн. 35 коп., з них: канцелярські товари - 1695грн. 60коп. госп. потреби  - 6997грн. 99 коп. пральний порошок та миючі засоби – 475грн. 30 коп. комп’ютерні послуги  (заправка картриджу, ремонт ксероксу, ремонт системного блоку – 723грн. 50 коп. ремонтні роботи – 930 грн. медикаменти – 67грн.75 коп. оснащення методичного кабінету новинками педагогічної літератури – 435 грн.22 коп. підключення до Інтернету  – 2160грн. страхові платежі  - 72 грн.
Переглядів: 7296 | Додав: ДружківськийМК | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Календар
«  Червень 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу